SLO-MO & JO-MO vs FO-MO

Ποιες μπορεί να είναι οι κυρίαρχες τάσεις του τουρισμού; Συνδέονται με το Covid-19 και άλλες μολυσματικές ασθένειες;

Τι είναι FO-MO ή αλλιώς Fear Of Missing Out και γιατί έρχεται απέναντι από το SLO-MO (taking it slow) και το JO-MO (Joy of Missing Out);

Για τις νεότερες γενιές και όχι μόνο η τεχνολογία και η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα η οποία «επιβάλλει» να είμαστε συνεχώς online και συνδεδεμένοι προκειμένου να  γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή όλα όσα λαμβάνουν χώρα γύρω μας και να μπορούμε να κάνουμε τις καλύτερες δυνατές επιλογές.

Το SLO-MO (taking it slow) και το JO-MO (Joy of Missing Out) αποτελούν δύο έννοιες οι οποίες αναδιαμορφώνουν τον τρόπο που θα οργανώσουμε και θα απολαύσουμε τα ταξίδια μας.

Επιπλέον ενώ η τάση FO-MO περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερο πακέτο στις διακοπές, μαζικός τουρισμός κ.λ.π. το SLO – MO αφορά τη λήψη πιο αργών τρόπων μεταφοράς για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την πραγματική εμπειρία.

 

@zakynthos

Οι ταξιδιώτες SLO-MO
αναζητούν μια ιστορία σε όλο το ταξίδι τους.

Μήπως είναι ώρα να αναρωτηθούμε αν ο υπερτουρισμός ή η ομαλή διαχείριση της φέρουσας ικανότητας ενός τόπου θεωρούνται σημαντικοί παράγοντες πίσω από την εξάπλωση του Covid-19 ή κάποιων άλλων πανδημιών;

Πρέπει να συνεργαστούμε για να διατηρήσουμε ένα κίνημα προς την προστασία της φύσης. Προώθηση της αειφορίας και της οικολογικής ευθύνης.

Η έννοια του οικοτουρισμού είναι η ανάγκη της ώρας. 

Το SLO-MO (taking it slow) αποτυπώνεται σε: λιγότερα πλήθη, λιγότερη μόλυνση περιβάλλοντος, περισσότερες προσωπικές εμπειρίες, αλληλεπίδραση με τη φύση, περιβαλλοντική συνείδηση, ιστορικές ιδέες, εκπαιδευτικές εμπειρίες, πιο χαλαρή απόλαυση ταξιδιού.

Το μέλλον του τουρισμού βρίσκεται στα χέρια εκείνων
που πραγματικά ενδιαφέρονται.

 

 

@corfu

 

Ποιες θα μπορούσε να είναι οι ελκυστικές παροχές ενός ταξιδιού SLO-MO;

Πως θα μπορέσουμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη μιας τέτοιας ιδέας ;

Ας αναφέρουμε κάποιες προτιμήσεις των ταξιδιωτών “taking it slow”

Χαλάρωση και αναζωογόνηση

Ποιες περιοχές  σε κοντινή απόσταση μπορεί να είναι ιδανικές για διαλογισμό, γιόγκα ή απλά ένα ήσυχο μέρος για να ηρεμήσουμε (Σάννυας (sanyassi)-Μικρά κέντρα διαλογισμού στον Αρίλλα -Κέρκυρα )

Εκπαιδευτικές Εμπειρίες

Κάθε γωνιά της Ελλάδας  κρύβει ένα μυστικό. Ας προτείνουμε σημεία για : Πολιτισμό, γλώσσα , εθελοντισμό, σεμινάρια, ανταλλαγή νέων . 

 

@ zakynthos

 

Τοπική Ιστορία 

Μπορεί να μην πιστεύετε ότι η μικρή σας πόλη- περιοχή είναι πλούσια σε τοπική ιστορία, αλλά εγγυώμαι ότι πάντα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον για κάποιο άτομο, μέρος ή κάτι στο παρελθόν της πόλης.

Οι μύθοι – θρύλοι της περιοχής, οι ιστορίες ή άλυτα μυστήρια είναι ενδιαφέροντα θέματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του τουρισμού της περιοχής.

Φύση και φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες

Η ελληνική φύση προσφέρει πληθώρα δραστηριοτήτων στους ταξιδιώτες.

Ποτάμια, ρέματα, λίμνες, υδροβιότοποι, θεματικά πάρκα και άλλα πολλά είναι μια ελκυστική πρόσκληση. Μπορούμε να συμπεριλάβουμε οδηγίες και συμβουλές για την απόλαυση της υπαίθρου.

Ένας τρόπος να επηρεάσουμε θετικά επίσης είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες ανακύκλωσης, να χρησιμοποιήσουμε ανακυκλωμένα υλικά στις υποδομές μας, να φυτέψουμε λουλούδια και να καλλιεργήσουμε λαχανικά.

Γαστρονομικός Τουρισμός

Τα οινοποιεία, οι αγροτικές αγορές, τα σπιτικά μαγειρικά σκεύη και τα τοπικά αρτοποιεία είναι μόνο η αρχή των επιλογών για το γαστρονομικό τουρισμό των επισκεπτών μας.

Μην προσφέρετε απλώς ένα μενού και οδηγίες. Ας εξηγήσουμε γιατί αυτά τα τοπικά φαγητού είναι μοναδικά. Δημιουργούμε ιστορία, τα συνδυάζουμε με τα ήθη και έθιμα της περιοχής. 

Το φαγητό είναι τοπικό; Το εστιατόριο χρησιμοποιεί τη μυστική συνταγή της γιαγιάς

Δίνουμε μερικές λεπτομέρειες για τους ιδιοκτήτες και τους σεφ.

Και τέλος δημιουργείστε σχέσεις. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους επισκέπτες μας είναι ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ στο μάρκετινγκ του SLO-MO. Αυτοί οι επισκέπτες αναζητούν κάποιον που μπορεί να τον βοηθήσει να ζήσει σαν ντόπιος.

Τελειώνω με τη φράση ενός μεγάλου ταξιδιωτικού οργανισμού του BOOKING.com

The rise of the ‘second city’ traveller: Second-city travel, meaning the exploration of lesser known destinations in a bid to reduce over-tourism and protect the environment, will take a leap forward in the year ahead.

 

Πληροφοριακό υλικό από :

Trendy Hospitality – Vacation Rental Management & Marketing – Connie Johnston, Coach
timesofindia.indiatimes.com/travel
Mastrogiannis Country Retreat
www.amfikaia.gr
www.therianos.gr
news.booking.com/bookingcom-predicts-the-top-travel-trends-for-2020/
www.contiki.com/six-two/slomo-travel/
Share Button

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

 

Βρείτε μας: