Τι 30… Τι 40… Τι 50…

Magic after 50’s

Τι 30… Τι 40… Τι 50…είναι η ελληνική κωμική ταινία του 1972, σε σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη. Το σενάριο το είχε γράψει ο Ασημάκης Γιαλαμάς και ο Κώστας Πρετεντέρης. Πρωταγωνιστής, ποιος άλλος φυσικά από τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

Helen Mirren

Και έρχεται και ο μεγάλος του ελληνικού πενταγράμμου Γιώργος Ζαμπέτας και μας λέει : “Ο πενηντάρης, ο πενηντάρης είναι ένας νέος της εποχής. Κυκλοφοράει σαν εικοσάρης, κι είναι ωραίος σαν εραστής ……”

Μακροζωία: ποιες είναι οι συνήθειες  που χαρίζουν έτη ζωής;

 

Η προσκόλληση σε ορισμένες υγιεινές συνήθειες και ενός τρόπου ζωής σύμφωνου με τις επιταγές της ευεξίας και της επιστήμης μπορεί να προσθέσει χρόνια στη ζωή μας, σύμφωνα με την περίφημη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Harvard T.H. Chan και μία νέα μελέτη που εξέδωσε.

Σύμφωνα με την μελέτη άνθρωποι πάνω από 50 χρονών που ακολουθούν τις πέντε υγιεινές συνήθειες, έζησαν κατά μέσο όρο 10,7 χρόνια χωρίς ασθένειες, συμπεριλαμβανομένου του διαβήτη, των καρδιαγγειακών νοσημάτων και του καρκίνου. Και οι πέντε αυτές συνήθεις είναι:

–Άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα

-Υιοθέτηση υγιεινής διατροφής και διαιτολογίου

-Διατήρηση του δείκτη μάζας σώματος στο φυσιολογικό εύρος

-Κατανάλωση αλκοόλ έως ένα ποτήρι (μεζούρα) ημερησίως,

– Αποφυγή καπνίσματος

Η άσκηση μας χαλαρώνει

 

Ένα δυστυχώς αρνητικό στοιχείο είναι ότι οι άνθρωποι από μια ηλικία και μετά ρέπουν προς την καθιστική ζωή για διάφορους λόγους.

walking must after 50's

the life After Fifty

Ακόμα και μέτριας συχνότητας άσκηση μπορεί να έχει ευεργετικά οφέλη και για την ψυχική μας υγεία. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, μια ώρα άσκησης την εβδομάδα βοηθάει τα μέγιστα στην καταπολέμηση φαινομένων κατάθλιψης, αλλά και αυτών της άνοιας.

Αλλά πως να ξεκινήσεις;

Μια πολύ καλή πρόταση για να ξεκινήσεις είναι το περπάτημα, που είναι μια σχετικά υποτιμημένη μορφή άσκησης. Τα οφέλη του περπατήματος πολλά, καθώς εκτός από ένα αρκετά καλό άθλημα, βοηθάει στη μείωση του βάρους και στην τόνωση του σώματος και του οργανισμού γενικότερα.

Εάν δεν έχετε περπατήσει ξανά, ξεκινήστε το στον ρυθμό που σας βολεύει, αυξάνοντας σταδιακά την ένταση. Επίσης, μέχρι να βρείτε τη φόρμα σας μπορείτε να «σπάτε» τη δραστηριότητα του περπατήματος τρεις φορές από δέκα λεπτά μέσα στην ημέρα. Σύμφωνα με τους ειδικούς

Όσοι απέφευγαν το αυτοκίνητο, είχαν κατά μέσο όρο 11% μικρότερο κίνδυνο για καρδιοπάθεια και 30% μικρότερο κίνδυνο για θανατηφόρο καρδιαγγειακό επεισόδιο (έμφραγμα, ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο κ.α.), σε σχέση με όσους μετακινούνταν αποκλειστικά με το αυτοκίνητο.

Αργότερα θα μιλήσουμε για την υγιεινή διατροφή με super διατροφικές προτάσεις.

Περιμένω τα σχόλια σας, παρακαλώ !!

Share Button

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SLO-MO & JO-MO vs FO-MO

Ποιες μπορεί να είναι οι κυρίαρχες τάσεις του τουρισμού; Συνδέονται με το Covid-19 και άλλες μολυσματικές ασθένειες; Τι είναι FO-MO ή αλλιώς Fear Of Missing Out και γιατί έρχεται απέναντι από το SLO-MO (taking it slow) και το JO-MO (Joy of Missing Out); Για τις νεότερες γενιές και όχι μόνο η τεχνολογία και η χρήση των […]

Share Button

Βρείτε μας: