Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα και οι τάσεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά

Η έρευνα αγοράς για την περιζήτητη κοινότητα ΛΟΑΤ (αγγλικά LGBT, Lesbian-Gay-Bisexual-Transgender)

τουριστική βιομηχανία και ΛΟΑΤΗ μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη – έρευνα που έχει διενεργηθεί ποτέ  από την Out Now Business Class για την ΛΟΑΤ κοινότητα ( των λεσβιών, των ομοφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων και των τρανσέξουαλ) – για τις  τελευταίες παγκόσμιες τάσεις στην ταξιδιωτική αγορά, αποκαλύπτει πολλά ενδιαφέροντα.
Η έρευνα αγοράς βασίσθηκε στις απαντήσεις 100.000 μελών της LGBT κοινότητας από 24 χώρες και τα αποτελέσματα της ανακοινώθηκαν  κατά τη διάρκεια της έκθεσης τουρισμού, World Travel Market 2012, στο Λονδίνο.
Έτσι διαμορφώθηκε μια ειδική τουριστική αγορά, που σύμφωνα με τις προβλέψεις κατά τη διάρκεια του 2013 θα αγγίξει την κορυφή των USD $ 181 bilion.
Είναι δε τέτοια η βαρύτητα που δίνεται πλέον στην αγορά αυτή, από τη διεθνή τουριστική βιομηχανία, που στην έκθεση του Λονδίνου, για πρώτη φορά, θα υπάρχει ένας ειδικός τομέας στον εκθεσιακό χώρο για τους  ΛΟΑΤ(LGBT).
Το γεγονός «Από τώρα Διακεκριμένη Θέση» στην WTM, έχει σημαντικά οφέλη στην τουριστική οικονομία γιατί θα αυξήσει σημαντικά την προβολή, την πρόσβαση στην αγορά και τις ευκαιρίες δικτύωσης για τους εκθέτες – όπως τις αεροπορικές εταιρείες, τους προορισμούς, τα ξενοδοχεία, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, το μάρκετινγκ, ειδικούς στον κλάδο και άλλους πολλούς.

Η Ελλάδα στα πιο δημοφιλή Gay Hotspots Τουρισμού για το 2013

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για ειδικές μορφές τουρισμού;  Και ποιος ο ρόλος της Ελλάδας στον παγκόσμιο αυτό χάρτη και στην περιζήτητη διεθνή τουριστική αγορά LGBT – Lesbian, Gay, Bisexual & Transgender.

Χωρίς ιδιαίτερες προσπάθειες από πλευράς πολιτείας – κράτους, αν εξαιρέσει κανείς κάποιες παρεμβάσεις του Γ. Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη και κάποιες πρωτοβουλίες του Γ. Καμίνη στην Αθήνα και με περιορισμένο το κόστος της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τα μηνύματα ευτυχώς είναι θετικά.

Σύμφωνα με την έρευνα αγοράς  που έχει διενεργηθεί  για την  ΛΟΑΤ (LGBT) κοινότητα, η Ελλάδα εισήλθε στην πρώτη δεκάδα των πιο επιθυμητών προορισμών του κόσμου και μάλιστα στην ένατη θέση!!!

Στις προτιμήσεις των LGBTs -αυτών που θέλουν να ταξιδέψουν τα επόμενα τρία χρόνια,  η Αθήνα βρέθηκε, επίσης για πρώτη φορά, στην πρώτη δεκάδα των αντίστοιχων επιθυμητών  πόλεων της Ευρώπης, για gay ταξιδευτές!!!

Όσον αφορά πιο δημοφιλείς πόλεις για gay ταξιδευτές, η Νέα Υόρκη έχει παραμείνει στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Ωστόσο η NYC αμφισβητήθηκε από Ρίο ντε Τζανέιρο το οποίο κατέλαβε τη δεύτερη θέση και έστειλε το Σίδνεϊ στην τρίτη θέση.
Το Λονδίνο έχει ξεφύγει από το Παρίσι το 2012 και ο παραδοσιακά αγαπημένος των gay προορισμός το Σαν Φρανσίσκο ξεπέρασε το Παρίσι.

Ετσι στην παγκόσμια κατάταξη, σχετικά με την προτίμηση της ΛΟΑΤ κοινότητας, έχουμε για τις  5 πρώτες χώρες: Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιταλία, Ισπανία και για τις 5 πρώτες πόλεις: Νέα Υόρκη, Ρίο ντε Τζανέιρο, Σίδνεϊ, Λονδίνο, Σαν Φρανσίσκο με το Παρίσι έκτο.

Τουριστική βιομηχανία και ΛΟΑΤΗ έκθεση τουρισμού World Travel Market(WTM)

Η έκθεση τουρισμού, World Travel Market, είναι το must- τετραήμερο business-to-business, το κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για  την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Σχεδόν 48.000 ανώτεροι επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου, υπουργοί, ο διεθνής τύπος,  κάθε Νοέμβριο έρχονται στο Λονδίνο, για να διαπραγματευτούν και να ανακαλύψουν τις τελευταίες γνώμες και τάσεις στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι.

Εάν σας άρεσε το άρθρο, θα ήθελα τα σχόλια σας;

Social Share Toolbar

Σχετικά άρθρα:

2 Responses to Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα και οι τάσεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά

  1. Καλημέρα,

    Όντως είναι πολύ χρήσιμο να προσελκυθούν ειδικές τουριστικές ομάδες. Ωστόσο, θα πρέπει να μπουν προτεραιότητες ανάλογα με το μέγεθος κάθε ομάδας, το τι μπορεί να της προσφερθεί από πλευράς προϊόντων και υπηρεσιών και το κόστος προσαρμογής στις ανάγκες της. Απλά αναρωτιέμαι αν η ομάδα ΛΟΑΤ θα πρέπει να είναι από τις πρώτες προτεραιότητες και αν μια έρευνα αγοράς μπορεί να δικαιολογήσει κάτι τέτοιο.

    Ευχαριστώ

    Βασίλης Λάζαρης 9 Ιανουαρίου 2013 at 11:20 Απάντηση
    • Βασίλη ευχαριστώ για το σχόλιο σου, κατ αρχάς.
      Δυστυχώς στην Ελλάδα,για την Ελλάδα, δεν γίνεται τίποτα και το τρένο πάει μόνο του. Αποτυχημένες καμπάνιες….(ζήσε το μύθο σου κ.λ.π.) για τις οποίες μόνο χρήματα καταναλώθηκαν και ξανά από την αρχή.Την παθογένεια του τουρισμού μας και του ελληνικού τουριστικού προιόντος την ξέρουμε και την βιώνουμε κάθε χρόνο. Ποιός όμως θα αρνηθεί ή θα δεί αρνητικά, να συμμετέχει σε μια πίτα, που υπολογίζεται να ακουμπήσει τa 181$ bilion το 2013 και χωρίς να έχει κουνήσει το δακτυλάκι του; Είναι καλύτερα να μιλάμε για συνεδριακό τουρισμό, χωρίς υποδομές και σχεδιασμό;

      admin 9 Ιανουαρίου 2013 at 12:48 Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

 

Βρείτε μας: