10 προτάσεις πριν από τα πρώτα συμπτώματα γρίπης

Η αντιμετώπιση γρίπης είναι κάτι  που θα μπορούσε να προληφθεί;

Τηρήστε κατά γράμμα τις συμβουλές μας και δεν θα χάσετε.

υγιεινη χεριών για προληψη 1) Η Υγιεινή χεριών ή το καλό πλύσιμο

Οπωσδήποτε το πλύσιμο των χεριών πρέπει να είναι μια συνηθισμένη και συνεχής διαδικασία. Ακόμα ακούω  το …. «έπλυνες τα χέρια σου; » τώρα το λέω….
Αυτές τις ημέρες για την αντιμετώπιση της γρίπης, πρέπει να είναι είμαστε αρκετά πιο επιμελείς.
Σύμφωνα με μελέτες, το 80% των λοιμώξεων, μεταδίδονται μέσω της επαφής. Υπεύθυνοι για αυτό είναι οι κλειστοί χώροι (φτάρνισμα, βήχας)  ή η επαφή με επιφάνειες που κάποιοι έχουν φταρνιστεί ή βήξει εκεί κοντά και στη συνέχεια εμείς αγγίζοντας το στόμα, τα μάτια ή τη μύτη (αγωγοί των ιών στο σώμα), την πατήσαμε!!!!
Άρα συστήνουμε  το πλύσιμο άμεσα μετά την επιστροφή στο σπίτι, πριν από το φαγητό η το ποτό και την απολύμανση των κοινών επιφανειών είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο, όπως τα τηλέφωνα, τα χερούλια από πόρτες, οι λαβές του ψυγείου, το μπάνιο, οι υπολογιστές.
Κακές συνήθειες  είναι επίσης να αγγίζετε το πρόσωπό σας όταν είστε σε δημόσιους χώρους, καθώς επίσης οι αγκαλιές και τα φιλιά.  Ας τις αφήσουμε για τις παραλίες!!!

Extra tip: για ένα καλό πλύσιμο χεριών μετράμε  μέχρι το 20!!!

 

καλος ύπνος και υγεία2) Καλός ύπνος

Το σώμα  χρειάζεται 7 με 9 ώρες ύπνο κάθε βράδυ και αυτό για να ξεκουραστεί, να επισκευάσει, να θεραπεύσει, τον εαυτό του και να αποκρούσει λοιμώξεις .
Λένε, ότι  ο ανθρώπινος οργανισμός σε dreamland κατάσταση, μπορεί να εργαστεί για την επισκευή των κυττάρων και των τραυματισμών που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της κανονικής ημέρας.
Στην πραγματικότητα, τα προβλήματα ύπνου  είναι σαν τη διαταραχή του ανοσοποιητικού συστήματος, σύμφωνα με μια μελέτη του 2012.

σωματική άσκηση και υγεία3) Σωματική άσκηση

Με μια ελεγχόμενη σωματική άσκηση, η κυκλοφορία του αίματος μπορεί να αυξήσει τη δραστηριότητα κάποιων  λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία επιτίθενται στους ιούς. Ο ιδανικός τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι μια δραστηριότητα, είτε είναι σε κάποιο γυμναστήριο είτε ακόμη και μια βόλτα στη γειτονιά σας.

ψευδάργυρος και γριπη4) Ψευδάργυρος ή τρώμε θαλασσινά

Ο ψευδάργυρος απαιτείται για τη δημιουργία των Τ-λεμφοκυττάρων, των λευκών κυττάρων του σώματος που επιτίθενται στους ιούς και τα παθογόνα βακτήρια, βοηθώντας μας να καταπολεμήσουμε τις λοιμώξεις.
Ο ψευδάργυρος εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό του ρινοϊού, που προκαλεί συχνά το κοινό κρυολόγημα, λένε οι ειδικοί.
Πηγή από την οποία μπορεί ο οργανισμός μας να πάρει αυτό το στοιχείο είναι, τα οστρακοειδή και σε πολύ μικρότερο βαθμό οι ζωικές πρωτεΐνες, τα φασόλια, τα καρύδια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και ο πασατέμπος .

 Ιδιότητες σκόρδου5) Ιδιότητες σκόρδου

Το μυστικό κρύβεται σε ένα συστατικό του σκόρδου, στην ουσία allicin, που παράγεται μόλις κοπεί σε κομματάκια !!!!
Το σκόρδο εκτός από τις αντιβακτηριδιακές ιδιότητες που διαθέτει, έχει αποδειχθεί σε πολλές έρευνες ότι μειώνει την κακή χοληστερόλη στο αίμα, έχει αντι-πηκτική δράση, και από ότι φαίνεται περιορίζει τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του στομάχου, του παχέος εντέρου και του προστάτη.
Οι ευεργετικές του δράσεις υπάρχουν κυρίως όταν το σκόρδο τρώγεται ωμό. Το μαγείρεμα αλλοιώνει την ουσία allicin.

Extra tip: Εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία ότι αυτό το καιρό,  δεν αγκαλιαζόμαστε, δεν φιλιόμαστε (δες παραπάνω!!!) και ενισχύουμε τον οργανισμό μας με ωμό σκόρδο!!!!!

νερό και υγεία6) Νερό και υγεία

Χωρίς επαρκή υγρασία, τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν ιδανικά, γι αυτό είναι σημαντικό να μένει το σώμα ενυδατωμένο.
Είναι απαραίτητο να καταναλώνουμε ημερησίως τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό και χυμούς. H μεγάλη ποσότητα υγρών θα αυξήσει τη διούρηση, ώστε να φύγουν με τα ούρα και πολλά μικρόβια και θα ενυδατώσει τον οργανισμό σας

Extra tip:Μεγάλη προσοχή η υγρασία του χώρου μας το χειμώνα. Απαραίτητος ο υγραντήρας!!!

αλκοόλ και γρίπη7) Τέλος οι κρασοκατανύξεις!!!!

Λένε ότι το αλκοόλ καταστέλλει τις άμυνες του  ανοσοποιητικού συστήματος.
Σύμφωνα με νεότερη έρευνα, όταν πίνουμε πολύ αλκοόλ, γινόμαστε πιο ευάλωτοι σε ιώσεις και άλλες λοιμώξεις για τις επόμενες 1-2 ημέρες.
Αυτό αφορά όσους πίνουν πάνω από 3-4 ποτά συστηματικά, αλλά και εκείνους που πίνουν πιο αραιά μεν, αλλά μεγάλες ποσότητες

γέλιο ένα σπουδαίο φάρμακο8) Γέλιο ένα σπουδαίο φάρμακο

Ξέρουμε όλοι το γέλιο ενισχύει το ανοσοποιητικό μας και μάλιστα σε πολύ  σοβαρές παθήσεις. Επομένως,  χωρίς να είναι κάτι που ιατρικά τεκμηριώνεται , μια ζωή γέλιο και αισιοδοξία θα μπορούσε να βοηθήσει επίσης το συνάχι σας, τη γρίπη ή το κρυολόγημα. Φαίνεται ότι ορισμένα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος λειτουργούν πιο αποτελεσματικά όταν γελάμε…

θεραπευτικό μασάζ9) Θεραπευτικό μασάζ και εναλλακτικές θεραπείες

Πέρα από την antis tress κατάσταση, ενα μασάζ  θα υποστήριξη τη λειτουργία του λεμφικού  συστήματος.  Νέες έρευνες αποκαλύπτουν ότι το μασάζ, αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και  ενισχύει τη γενικότερη υγεία του ανθρώπινου σώματος.
Η Ρεφλεξολογία, μας είπε σε προηγούμενο άρθρο μας, η κα Ξανθίππη Κουσούλη, είναι μία φυσική θεραπευτική τέχνη πολλών χιλιάδων ετών που επιτυγχάνει άμεσα ηρεμία και ευεξία, εξισορροπώντας την ενέργεια και τονώνοντας το ανοσοποιητικό σύστημα του πάσχοντος.

Φτιάχτε λαδάκια για θεραπευτικό μασάζ
1η συνταγή: 30 ml αμυγδαλέλαιο, 5 σταγόνες ευκάλυπτο, 5 σταγόνες μέντα, 4 σταγόνες λεβάντα, 4 σταγόνες tea tree.
2η συνταγή: 30 ml σταφυλοκουκουτσέλαιο, 5 σταγόνες μέντα, 5 σταγόνες δεντρολίβανο, 4 σταγόνες λεβάντα, 4 σταγόνες τζίντζερ.

Και τώρα το 10 το καλό, η extra συμβουλή

sex και υγεία10) Κάντε SEX!!!

Μια μελέτη υποστηρίζει ότι  το sex μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε το κρυολόγημα και τη γρίπη.
Κάνοντας sex από μία έως τρεις φορές την εβδομάδα, βοηθάμε τον οργανισμό μας  να ενδυναμώνεται, με αποτέλεσμα να μην είμαστε τόσο επιρρεπείς στους ιούς.
Αυτό οφείλεται στην ανοσοσφαιρίνης Α, ενός αντισώματος που καταπολεμά τα κρυολογήματα. Κάνοντας sex δύο φορές την εβδομάδα, τα επίπεδα αυτού του αντιγόνου αυξάνονται κατά 30%.

Εμείς απλά επαληθεύουμε ή απορρίπτουμε τη μελέτη.

Extra tip: Προσοχή, η «εξίσωση» δεν πάει «όσο περισσότερο, τόσο καλύτερα» γιατί σύμφωνα με την έρευνα, όσοι έκαναν περισσότερο από τρεις φορές sex την εβδομάδα, το επίπεδο των εν λόγω αντιγόνων ήταν πιο χαμηλό κι από αυτό αυτών που δεν έκαναν sex καθόλου. Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό παραμένουν άγνωστοι προς το παρόν!!!

Ελπίζω το άρθρο να σας βοηθήσει. Εγώ θα ήθελα τα σχόλια σας!!!

Social Share Toolbar

Σχετικά άρθρα:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

 

Βρείτε μας: